Tisdag. Söndag i min kalender

Som ni vet så är det tisdag idag , men söndag i min arbetskalender. Jag har alltså varit ledig :)  Det var jag igår åxå, då jag, förutom att ta en längre promenad med hundarna, fipplade lite med städning här i paradiset.
 
Vaknade kl 4 i nära nog vanlig ordning. Varför vet jag inte, men jag somnade om och sov till 9, så det må vara. Morgonrunda med hundarna, kaffe, sen bar det iväg till stan för att träffa Pernilla, hämta ut glasögonen, dra på Solbacken för div. inköp .... sen bar det iväg hem igen.
 
Kort runda med hundarna, sen har vi bara slappat. Jag hoppas att jag är i god, stark form i morgon ....   fattar inte, är så himla slut i hela kroppen . Trött ... sliten .... utan energi. Kanske blir bättre tills i morrn :)
 
Nu är det soffläge i alla fall, någon timme till, sen blir det sängläge. Hoppas ni haft en bra dag :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0