Kväll, onsdag 5/9

Idag var jag tvungen gå hem från jobbet. Ostadigheten blev för mycket .... och när jag gick på jobbet så kändes det ändå rätt så bra ... Visst, en helvetisk tinnitus och lock för vänster öra ... men trodde inte att det skulle bli så mycket mer. Rätt vad det var, så blev jag tvungen att gå raka vägen hem och lägga mig. INTE KUL !!!!  Tårögd blev jag när jag på eftermiddagen fick ett sms med frågan om hur jag mådde, av mina underbara chefer Jocke och Jonny. Tänk om alla fick ha såna bra chefer som jag har. Då skulle INGEN må dåligt !!!!
 
Jag har i princip legat hela eftermiddagen/kvällen. Nu ska jag gå ner och släppa ut hundarna på gården för ett pink. Sally släpper jag i långlinan .... sen är det nog bara att göra kväll här. Fy fasen ....
 
HOppas ni haft en bra dag, och att ni kunnat fylla den med nåt värt !!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0