Tisdag eller söndag ... spelar det någon roll?? :)

Den här tisdagen, JO jag VET att det är tisdag ...  blev inte som planerat, men absolut inte Sämre för det :)   Tänk ... ibland planerar man dagarna, men när dagen väl kommer så blir det nåt helt annat ... men man är lika glad ändå :)  Om Livet vore totalt förutsägbart, och gick HELT enligt planerna ... kanske det skulle bli lite .... trist? Vad vet jag... men jag VET i alla fall att den här dagen blev BRA :)
 
Det här med att ställa upp för andra. Att göra något som inte förväntas av en, men som uppskattas å det grövsta. Att själv fila på sina planer för att hjälpa någon annan, eller för att göra något man KÄNNER är rätt. Att SJÄLV växa och känna sig glad och stolt över att man gjorde det .... DET är en härlig känsla :) :) :) :)   Så är det :)
 
Jag hade tänkt träna mer med hundarna idag, men det blev inte så pga olika omständigheter. Har jag dåligt samvete över det? Nej, inte det minsta, därför att jag VALDE att göra annat. :) :) Jag gjorde medvetna val, och därför har jag inte heller dåligt samvete :) :)
 
 
Nu ska jag se tv ... fotboll :)  Hundarna gnager ben här bredvid ... Jag ska tända lite ljus ... en Härlig kväll helt enkelt :)
 
Tjing ... eller vänta ...
 
Gokväll :) :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sitter den tatueringen på dej,när gjorde du den? vad fin den är.

Svar: jo, sitter på vänster underarm ... Den där texten fick jag som väggtext av Pernilla och Hannah när jag fyllde 45 och vi satt på balkongen på 15:de våningen, på hotellet i Playa del Ingles. Jag tatuerade in den förra året :) :)
Maria Tafvelin

2012-09-13 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0