Tisdagen är slut. Skönt kan jag tycka.

Idag har jag varit i stan. Äntligen fått umgås med Hannah en stund <3  DET var välbehövligt !!!   Glasögonen som jag lämnade in igår, för lagning, gick inte att laga. Nähä. Finns bågen kvar i sortimentet? Nähä ....  Åkte hem med de gamla på näsan, och hoppas att optikern hittar NÅGON däute i landet som har kvar den här bågen.
 
Stannade till i Burträsk för att kolla på en fåtölj jag hittat på en sida på facebook. Gillade, åkte hem, hämtade släpen på ICA, åkte tillbaka, lastade fåtöljen, åkte hem, gick ut med hundarna, fick hjälp av snälla grannen Börje att baxa upp den enorma fåtöljen till lägenheten .... Hundarna älskar den, jag är helt slut.
 
Mötet med festkommittén fick jag ställa in, återigen, pga orkeslöshet. Har ätit .... vilat ... nu ut med hundarna och isäng. 
 
Missförstå mig rätt, jag är LYCKLIG ... men trött. Trött och slut.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0