Flytt

Hörrni ..... nu får jag börja flytta till min helt egna, nyinköpta lägenhet :)   Det känns så himla kul !!!  Lägenheten är verkligen supermysig och fin, men tapeterna! Det är rätt så nytapetserat, men jag vet INTE vad människan led av, som valde tapeter. Så, det ska tapetseras om innan jag flyttar in :)
 
 
Nu ska jag på allvar dra igång det här med packandet :)  Håller ju på att sälja iväg lite saker som jag inte rymmer att ta med mig. Bland annat min säng!! 160 cm bred MALM från Ikea, med två sängbord. Någon som är intresserad? 
 
Nä, tredje koppen, sen ut med hundarna .... SEN packa, packa, packa :) :) 
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad ska du ha för sängramen och sängborden? Gud då fin lägenheten ser ut att vara! Skitfint kök!!! :D

2013-04-28 @ 09:12:10
URL: http://tafvelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0