Fredag ... helg ni vet.

Åh ... vilken underbar dag jag haft, ni skulle bara veta!  Promenerat, tränat med hundarna var för sig, skiftat däck på bilen, ätit gott, funderat på livet :) :) :) 
 
Nu blir det helg. Ledig helg. Som jag sagt förut, känns lite ovant att vara LEDIG på helgen. Inte för att det händer nåt världsomvälvande bara för att det blir helg I VANLIGA FALL .... men den HÄR helgen är inte I VANLIGA FALL 
 
Som ni vet, så kommer jag att få nyckeln till MIN lägenhet i morgon :) Åh ... Gud vad jag längtar! Det blir ju helt enkelt superhärligt :)  Ska fota och visa er så himla fint det är där :)
 
Hörrni ... jag kom att tänka på nåt .... Det här med människor ... jo jag vet, det är ett ämne som ständigt berör, ständigt är ett diskussionsämne ... ständigt UPPRÖR.  Människor som man tidigare sett som en vän ... som man helt enkelt tappat all respekt för. Det finns lixom inget kvar. Det blir ... tomt. Vacuum. Betydelselöst vad människan säger. Det finns .... INGET kvar att tycka om. Inget...... Man ser bara en svag, falsk, bekräftelsesökande liten individ .... som man inte ens hyser respekt för. Visst ... jag kan älska och respektera svaga människor ... men ... ibland går dessa människor över gränser till vad jag anser är .... respektabelt. och DÅ`... hamnar de lixom under gula strecket. Så är det bara. Rent krasst. 
 
I övrigt har den här dagen, som sagt, varit helt underbar!  Jag är priviligerad att få vara med om helt makalösa känslor och händelser. Jag är lyckligt lottad! Jag är tacksam och glad över Allt vansinnigt som händer :)
 
NU händer DET att jag ska ta ut hundarna, sen krypa isäng.... för att .... förhoppningsvis kunna sova :) :) :) 
 
Gokväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0