Some notes to self

* Lägg aldrig mat på diskbänken, dit Sally når. 
* Lägg aldrig något uppe på biltaket.
* Ha aldrig på dig ett klädesplagg du är rädd om, när du färgar håret.
* Hårfärg går inte att ta bort från Ikea-lampan i vardagsrummet
* Droppad hårfärg går heller inte få bort från nya mattan i kök och hall
* Spad från rödbetsburken är nästan lika färgäkta som hårfärg.
* När något skriker under huven på bilen, är det bilens sätt att tala om att den behöver bli ompysslad ... Omgående
 
Med detta i bakhuvudet tar jag mig an en ny dag.   Solen skiner, fåglarna kvittrar, i morgon får jag nyckeln till MIN lägenhet, På tisdag ska jag på möte på mitt (förhoppningsvis) nya jobb. 
 
Vad kan gå fel lixom :) :) :) 
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du lampan på dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????

2013-04-26 @ 09:51:57
Postat av: Maria

Fniss ... nä, jag satt i soffan, och gjorde en hastig manöver uppåt framåt när jag skulle upp från soffan .... drog in skallen i lampan :)

2013-04-26 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0