Tisdag

Förbannat åxå. Hade ju tänkt fota i den supersöta lägenheten jag kollade på igår ...... men vet ni, jag glömde totalt bort det. Inte ett enda foto tog jag. Det var orutinerat!  Nu väntar jag bara, för att se om det blir jag som drar längsta strået, eller om det blir någon annan. Ordföranden för Brf var i alla fall hur himla gullig som helst, en riktig mysfarbror :)  Jag skulle nog trivas bra i det där området tror jag :)  Eller, tror och tror .... trivseln har jag med mig var jag än bor :)
 
Mycket av det här med att trivas, styr man själv. Man väljer helt enkelt. Man väljer ett sätt att hantera allt som uppkommer. Då och då uppkommer dock situationer och händelser man inte riktigt vet hur man ska hantera .... man hinner knappt ens välja, förrän det är ett faktum att man inte trivs med det som händer. 
 
Nu väntar jag på att min kompis Annica ska komma upp och äta sin lunch. Ska bjuda på jordgubbar och grädde till kaffet :)
 
Ha en Bra tisdag!
Goddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0