Trött

Dagen tickar mot sitt slut .... och även om det inte ens är mörkt ute, så känns det som att det är dags att gå isäng. Jag är hur trött som helst. Men, måste hålla mig uppe för att gå ut med hundarna lite senare, även om de inte verkar så himla pigga de heller :)
 
Dagen har varit Bra. Efter förmiddagens långpromenad, var bästa Annica hit och åt sin lunch ... sedan har det varit rätt så lågt tempo här. Pratat med Pernilla och Hannah, småfipplat en aning .. men inte mer. Tänkte ett tag börja packa lite .... men det kändes lite .... ska vi säga ... VÄL dristigt att börja, innan papperna är skrivna. Jag menar, även om jag tänker: Vad kan gå Fel, så känns det lite onödigt att utmana ödet. Däremot har jag så himla tur att det är grovsops-hämtning v 18 !! Gissa om DET känns som BINGO! 
 
Jag brukar kolla på allehanda matlagningsprogram på TV. Masterchef, Sveriges Mästerkock, Vad blir det för mat osv. Blir inspirerad, imponerad, taggad, förundrad ..... men när jag sen ska handla för att laga mat själv, så blir det det gamla vanliga lika förbaskat .... fniss ..... när ska man någonsin släppa sargen?  
 
Nä .... ska sjunka ner i soffan med hundarna en stund till, innan det är dags att väcka dem för kvällspink. Hoppas du haft en Bra dag!  
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0