Bjuden på middag å allt :)

Dagen är slut. Dagen har varit sällsamt Bra :) Tidig morgonpromenad, då jag började jobba kl 8 idag. På jobbet var det som vanligt en underbar stämning, och KUL jobb!!!!   Vad sägs om dessa bröllopstårtor? Jag har inte varit inblandad ett endaste dugg, det är min Pernilla som gjort dem :) '
 
Efter jobbet åkte jag hem, gick ut med hundarna, sen lastade jag in Kelly och Kia i bilen och åkte iväg till stan där jag var bjuden på middag hos Kim, Kias ägare :)  Hon hade även en kompis där, Helena, och det känns som att vi tre är vänner för livet. Vi hade en trevlig eftermiddag  och en fantastiskt god middag :) 
 
Efter mat med tillhörande efterrätt, åkte jag hemåt med Kia och Kelly, till Paddy och Molly som väntade hemma. En runda med de två, telefonkontakt med Hannah och Pernilla .... slappa soffa och klappa hundar, kvällsrunda med alla hundar .... SÅ har det sett ut :)  NU är kvällen slut. JAG har fyllt dagen med värda grejer, hoppas du gjort detsamma. 
 
Gokväll
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag ser fram mot nästa gång! =D

Svar: Det gör jag med :)
Maria Tafvelin

2013-08-03 @ 22:05:46
URL: http://kimmisteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0