Dit Visarna Pekar

Söndag morgon. Avnjuter kaffet efter en skön 1.5 km. morgonrunda. Lagom varmt, härlig tystnad kl 8 på morgonen en söndagmorgon. Vaknade och vände mig för att kolla min stora fina klocka som jag har på väggen. Åh, halv 8 ... det var lagom. Tyckte väl att jag kände mig lite väl trött ... .men jag var ju vaken rätt länge igårkväll.  Svingade benen över sängkanten ..... tittade ut .... men alltså .... kan det här stämma? Tittade på stora klockan igen .... Den visade 5. Långa visaren på 12:an och korta visaren på 5:an. Hur jag kunnat få det till halv 8, det har jag inget bra svar på, men jag skyndade mig att krypa under täcket igen i alla fall :)
 
Andra gången jag vaknade, var klockan 7.45, båda gångerna jag kollade, och då kändes det mer rätt att kliva upp. Tog promenad innan kaffet, strax är det Efter kaffet och jag ska gå på några "varförsigpromenader" med tillhörande träning, och först ut blir Paddy. 
 
Han har inte behövt ut och pinka på nätterna nu i flera nätter, och det har inte hips vips kommit en stril inomhus heller. Verkar gå i skov det där ..... märkligt. 
 
Jag ska iväg och jobba några timmar senare idag åxå. Var ju hemma i fredags, så jag vill ta igen några timmar. Nä hörrninini, nu ska jag snurra igång här, så att jag hinner det jag tänkt, före jobbet. Ha en Skön Söndag!!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0