En lögn är en lögn.

Härlig morgonrunda promenerad. Kaffet uppdrucket. Strax dags för mer promenad, boka tvättstugan, gå och handla. Efter det ska jag lasta in Kia i bilen och åka in till stan och lämna henne hos ägaren, skjutsa en kasse till Hannah, sen åka på jobbet. Efter jobbet ska jag hämta Kia, sen blåsa iväg till Skelleftehamn och hämta en bok som lillebror köpt genom en facebook-grupp. Vända hem, gå ut med hundar, laga mat, och efter det hoppas jag att fjärrkontrollen, som försvann spårlöst igårkväll, kommit tillbaka, för då har jag tänkt parkera i soffan. 
 
Varför ljuger en del om saker de absolut inte behöver ljuga om?  Trovärdigheten försvinner fullständigt lixom. 
 
Nä, på med sportskorna och gå ut. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0