Hej å Hå

Dagen är snart slut, och Dagen har varit BRA :)    Jobbat stenhårt, slutade 21.30, åkte hem, tog ut hundarna .... sen har det inte hänt mer. Satt i soffan och tänkte: Undras om man ska ta ett glas vin, jag är ledig i morgon. Oj .... min lägenhet är 35 kvadrat .... och det var ungefär 2 mil in till köket. Hur kan DET gå till?  :)
 
Idag fick jag träffa lillebror, hans sambo Daww åsså fasters lille KEVIN <3 :)  De kom förbi tvärt för att hämta de grejer jag åkt iväg och fixat åt dem, som de köpt via facebook, samt för att lämna bär som jag köpt av dem :)  Jag hann i alla fall hålla lille Kevin ett tag, krama och pussa honom . Han är så pratsam och mysig :)  Vi brukar prata i telefon åxå, och han är helt underbar :)
 
Jag blev så till mig att jag glömde ta kort på honom ! Fasen åxå!!
 
Så .... En dryg mils promenad idag med hundar ... träffat lillebror m. familj .... jobbat med Pernilla och Matte ... har tyvärr inte träffat Hannah idag, men det kan nog bli i morgon eller på Torsdag. Frågan är om vi inte ska träna på Friskvårds på torsdag :)
 
En dag till BREDDEN fylld av värda grejer, DET är vad den här dagen har varit :)
 
 
Nä .... nu ska jag krama hundar en stund, sedan duscha och krypa isäng. Hoppas du fyllt dagen med nåt värt du åxå!
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0