Rätt? Fel? Hur? Vad?

När man inte har den minsta insikt i att man möjligen gjort fel. 
När man inte förstår, trots påpekanden, både direkta och indirekta
När man vägrar inse, att andra kan ha  rätt
När ens egna ord blir lag, och andras ord blir omoget uttalande
När ens egna agerande, betyder att det försiggår saker på arbetsplatsen, som inte bort hända
När ens egna agerande ....... När ens egna agerande .... inte ens är förenligt med varken lag, eller vanligt svenskt hyfs
När ens ...... jag kan fortsätta länge än .... men av någon sjuk anledning så avslutar jag här för ikväll. 
 
Kia har inte mått bra idag, ja, inte inatt heller. Har haft mailkontakt med veterinären hela dagen, och vi sätter ut en av tabletterna hon får, den kan orsaka illamående. Hoppas vi båda får sova inatt. I morgon ska vi till veterinären igen, då ska dränslangen plockas bort. Vore ju guld om stygnen kunde tas då åxå :)
 
Tränat Kelly på gården en stund idag, men hon tål verkligen inte värme så bra. Inte jag heller, men hon visar verkligen att hon inte vill jobba i solen. Och vet ni .... då behöver hon inte heller :)
 
Har hämtat mina nya fina balkongmöbler idag :) 
Jag är supersupersupernöjd :)  Hoppas orka sitta där nåt ikväll, hittills har det varit så jävulskt varmt!  Det här med att "Vi ska inte klaga på värmen" Har jag belyst såpass många gånger genom mina blogg-år, att jag behöver inte dra det en gång till tycker jag :)
 
I morgon blir det jobb igen ..... Nu blir det lite ingenmansland, tills man kan gå ut på balkongen. 
 
Hoppas du haft en Bra dag, och att du fyllt den med nåt värt :)
 
Goafton så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0