Rivstart!

Den här dagen började lite ..... tvärt kan man säga :)
 
Vaknade kring 6.50 och tänkte att det var lite tidigt. Men HUX FLUX kom jag ihåg att jag ju börjar kl 8 idag, och DÅ blev det att rivstarta från liggande och kasta sig upp till stående, utan att sätta sig däremellan :)  Upp och ut med hundarna, hoppade över kaffet faktiskt, kamma ner luggen, sätta upp två pippilotter och sen iväg. 
 
Bröllopstårtor stod på dagens schema. Jag tycker att Pernilla är världsduktig!
 
Tårtorna på den undre bilden, hämtades av brudparet själva, och de visste knappt om de vågade lasta in dem i bilen, de tyckte att de var så fina :)
 
Efter jobbet var jag ute med hundarna en dryg timme. Vi gick bort dit jag kan släppa alla, inkl. Paddy :)   Torkad fisk är tydligen mums märkte jag :)
 
Kia hoppade så frenetiskt i sängen att ribborna hamnade ur läge. Det var inte LITE jobb att få tillbaka allt i ursprungsläge, men nu är det gjort.  Ska fredagsstäda nu, DET är kul! :)
 
Jomenvisstja .... har visst inte berättat att jag fått en remiss till handkirurgen. Så blev det. Få se nu om det går att få någon hjälp eller. Det är ju 3 månader sedan jag ramlade från stolen nu, så man tycker nästan att vad som än hände inne i handen, borde det vara bra vid det här laget, men det är det INTE. 
 
Nä hörrni, nu ska jag ta och städa här, sen gör jag helg :)  
 
Ha en superhärlig Fredagkväll !!!! 
 
Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0