Trött in i märgen

Torsdag morgon. Blev ledig idag och i morgon. Det var bra det, känner jag nu. Inatt blev det bara en timmes sömn, mellan 02.30 och 03.30. Kia har vankat av och an hela natten, och maniskt slickat i tratten. Strax före 2 var jag ut  med henne, då jag trodde att hon kanske behövde ut .... men så var det inte. Har faktiskt ingen aning om varför hon hållit på som hon gjort. Veterinärtid kl 14.20, få se vad som sägs. 
 
Det här med att sova lite. Nuförtiden klarar jag inte riktigt av att sova för lite. Jag har ju tidigare haft stora sömnproblem, och ätit sömntabletter i omgångar, just för att jag far så illa av för lite sömn. Nu är det bara en enda natt, men jag känner mig så in i märgen trött. Hoppas kaffet hjälper, eller att Kia kan lägga sig ner och sova, då gör jag åxå det :)
 
Ska träna Kelly ute på gården idag. Det ser jag fram emot  
 
Nu ska jag ringa vårdcentralen, för jag har fortfarande ont i min hand. 
 
Kaffet är klart. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0