Tvärnit

I morse fick jag faktiskt sova till kl 5 innan Paddy behövde ut och pinka. Han kanske håller på att bli bättre?  Nåja, jag tänkte att då klockan var såpass mycket, kunde jag ta allihop på morgonrundan. Molly fick jag ju ropa på ett par gånger innan hon behagade hoppa ner från sängen, men till slut fick vi oss ut. Det gick bra ända tills man ska svänga ner på gångvägen mot tunneln. Där satte Molly in 8 kg massiv tvärnit. Hahaha, hon är för gullig. Jag fick helt enkelt bära henne en bit. Hemåt gick det bättre :) :) :)    Hon hoppade direkt upp i sängen när vi kom in, och där ligger hon än. 
 
Nu på morgonen ska jag iväg med Kia till veterinären för att tömma "påsen" med vätska. Det kommer att bli fler gånger, för den fylls på rätt så snabbt. 
 
Jag tror att jag har läckage i ögat igen.  DET känns inget vidare. Hoppas det riktar upp sig av sig själv. 
 
Nu måste jag ringa veterinären, för jag har glömt om det var halv 9 eller 9 jag skulle vara där.    Sen blir det iväg till jobbet :)
 
Ha en bra dag, fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0