Åh Regniga Natt

Igårkväll på hundarnas kvällspink-runda, halkade jag omkull och slog knät. Hål i brallorna, ja hål i skinnet för den delen åxå. Då jag kom upp till lägenheten igen och tvättade bort lite blod, gick tankarna till min kompis som blev biten av en hund igår. Inte allvarligt, men tillräckligt för att det skulle börja blöda. Då är det ju faktiskt lindrigare att slira omkull och slå knät. 
 
Inatt har det regnat igen. Men tro inte att isen regnat bort, Nejdå, det är om möjligt halkigare än Någonsin. Nu får det väl vara NOG!
 
Vi har varit ute på morgonrundan. Promenerat en bråkdel av den runda vi normalt tar på morgonen, men det tog precis lika lång tid. Då det är såhär halkigt vill jag inte släppa hundarna lös heller, så att de ska göra sig illa. Det räcker ju om JAG gör mig illa i halkan :)
 
Nu ska jag fixa nån mysig frukost, krypa upp i soffan och titta på tv. Så ska jag börja min dag :)
 
Ha en Bra Lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0