Grupper av olika slag :)

Ni vet ju att jag är För att starta grupper :)    träningsgrupp, spring tillsammans-grupp, hundträningsgrupp. Nästa år ska jag starta en Tomte-pool. Jag har ju upptäckt att väldigt många vill ha en tomte som kommer hem till dem, så de slipper vara tomtar själva. Det finns säkert fler än jag, som gärna ställer upp. Jag ska starta en grupp på Facebook nästa år, där tomtar kan anmäla sig, sen tar man in beställningar och delar ut bland tomtarna. 
 
Idag ska jag åka iväg och hämta upp tomtekläder som jag får låna av Brittis.   :)
 
I övrigt idag, ska jag ta det lite piano. Träna lite trick med hundarna här inne bara. Ja, förutom de sedvanliga promenaderna förstås. Jag började igår med att få hundarna att ha en korvbit på nosen och inte ta den förrän de får ett Varsågod. DET är en stor utmaning för ett gäng fd gatuhundar, kan jag säga. :)
 
Nä, nu ska jag ta och gunga igång den här dagen. Dan före dan före dopparedan. Ha en Härlig dag! 
 
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Vanja

God jul och gott nytt år på er både två och fyrbenta!Jag funderade på koka knäck idag,men har så dålig karaktär.Skulle behöva någon som tränar mig med att lägga en knäck på min nos och sedan säga åt mig att låta bli äta upp den!Vid närmare eftertanke kanske det är bäst att skjuta upp koket till morrn så att det finns kvar några på julafton att bjuda på :)

2013-12-22 @ 12:07:50
Postat av: Maria

Fniss .... för säkerhets skull så kokar jag ingen knäck i år :) God Jul och Gott Nytt År till Dig åxå!

2013-12-22 @ 12:23:22
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0