Juldagen 2013

Det var det värsta så halkigt det är! All snö som kom igår afton/kväll, har regnat bort. Det blåser som skrutt, ,och isen är helt obarmhärtig. Det var inte många som var ute och promenerade när jag var ute på morgonrundan med hundarna. I vanliga fall möter jag hyfsat många, men idag bara två människor. 
 
Idag blir en sån där dag då vi myser i soffan tror jag. Det har blivit rätt många sådana dagar i slutet :)  
 
Klockan är mitt på dagen .... börjar vara dags för frunch. Ska se vad jag kan skrapa ihop :)  Igår åt jag middag på mitt nya fina porslin :)  Det blev lövbiff, stuvad zucchini och ångkokad broccoli :) 
 
 
Ha en God Fortsättning på Julhelgen!
 
Tjing ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0