Nä, nu räcker det!

Nu ska jag börja veckla ihop den här dagen. Det dröjer ju en bra stund innan jag kan krypa isäng i alla fall, för jag ska gå ut med hundarna, sen duscha och byta rent i sängen. 
 
Idag har jag på riktigt uppmärksammats på skillnaden mellan grisben och kalvben. Jag var och köpte kalvben till hundarna idag. Det var rejäla benstycken, men gud så mjuka de var. När de ätit upp mer än halva benet, tog jag av dem benen och la dem i kylen. Jisses. Nog trodde jag att de skulle vara lite mer svårtuggade :)
 
I morgon ska jag jobba ett par timmar, sen jobbar jag måndag förmiddag .... och sen är jag ledig igen. Jisses så många lediga dagar. Vore ju toppen om det blev lite vinterväder åxå. Det blir spännande att se vad jag hittar för fina vinterpromenadstråk här i Ursviken. Jag förväntar mig inte att de är lika bra som i Bygdsiljum faktiskt, för skoterlederna där, var helt oslagbara. 
 
 
 
Men, jag ska nog leta åt några fina stråk här åxå :)
 
Nä, klockan går snabbt. Nu ska jag ta hundarna och mina nyinköpta broddar, och gå ut en sväng :)  Hoppas Du gjort dagen till en bra dag :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0