Ny dag :)

Hur grådassig den här dagen ser ut just Nu, så är den ny :)  Önskar att det ville snöa och bli lite kallt, men det torde komma efter jul. 
 
Igår fick jag ett sms om att min nya telefon har kommit. Hann dock inte hämta den, då den ska hämtas ut i Skelleftehamn, men jag tänkte hinna dit och hämta den idag :) Spännande. Jag torde ligga på golvet och fippla med den, så att jag inte tappar den i golvet frn sitt-höjd ... fniss. 
 
Idag kommer hundfoder åxå, så jag ska möta upp frysbilen precis innan jobbet. Hur jag ska rymma allt i frysen blir ju en spännande utmaning, då jag inte lyckats tömma den riktigt den här gången, men på nåt vänsters vis ska det väl gå :)
 
Nä, nu ska jag väcka hundarna och ta en promenad. Ha en bra dag, börja fylla den redan nu vettja :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0