Övertid - Sovmorgon

Igår stannade jag kvar på jobbet och hjälpte till. Detta medförde att jag var rejält slut igårkväll, och Pernilla och Mattias gav mig sovmorgon idag :)  Jag vet att det är fullt upp på kontoret nu på morgonen, men jag fick sovmorgon ändå :) I vanliga fall är det ju min kontorskollega Carina som har fredagskontoret, men hon är fortfarande brakförkyld, så jag ska ha kontoret idag. Jag ringde nyss dit, och Pernilla paddlar med båda armarna för att hålla styr både på kontoret och ute på golvet. 
 
Nä, känner väl inte att jag har tid att stå här och dröna hur länge som helst. Ska hänga av mig morgonrocken och skrida till verket - Väcka hundarna och ta en promenad. 
 
Ha en Bra Fredag hörrni! Och kom ihåg att man själv väljer attityd till allt som händer under dagen. Man kan själv välja hur man ska bemöta allting  :)  Härligt va? :)
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0