Regn

Nej, det är visst inte regn. Det är Tårar!
 
Gråter hejdlöst ikväll. Nej, det är INTE för att jag pratat osanning, Nej det är INTE för att jag ångrar något jag sagt. NEJ, det är inte för att Jag egentligen tagit åt mig av alla idiotier här i slutet. 
 
Jag gråter för att det är förlösande. Det är faktiskt skönt att få gråta ibland.  Oj, så många saker som kan få mig att gråta. Det är allt ifrån BolliBompa, nyheterna, djurprogram, till animal rescue, dokumentärer, 112 på liv och död ....
 
Trött är jag åxå. Tror banne mig att jag ska ta mina ärligt gråtna ögon på tur med hundarna, sen gör jag kväll. 
Jag har fyllt min dag med värda grejer. Det gick bra på jobbet. Jag har träffat Pernilla och Hannah. Jag har klippt Robban. Jag har umgåtts med mina älskade hundar. Jag har pratat med bästa kompisen på telefon, inte bara EN gång, utan flera.  Jag har kommunicerat med  goda vänner på facebook. 
 
Jag har pratat med både lillebror och storebror på telefon, jag har pratat med grannen i lägenheten bredvid, vars man inte mår så bra. Jag har mailat en vän och gett tips på saker hon kan göra för att jobba med sin hund som hon har några problem med. Jag har luftat både det ena och det andra, jag har fått gehör för mina tankar och känslor, jag har presterat jobbmässigt så att jag är nöjd. 
 
Jag har umgåtts och promenerat med mina hundar, jag har fyllt dagen med värda grejer. Jag har både skrattat och gråtit. 
 
 
Jag är Nöjd med min dag. Nu är dagen slut. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0