Sömnens betydelse

Igårkväll la jag mig strax efter kl 21. Somnade handlöst. Vaknade kl 6 när väckaren drog igång.  Inatt har jag inte vaknat mer än någon enstaka gång, och det var när Kelly vaknade och sträckte på sig, och bökade för att komma sig under täcket igen. Det känns skönt att få sova i det närmaste en hel natt utan att behöva vakna  :)
 
I perioder har jag haft väldigt svårt att sova, och då måst ta sömntabletter. Det var ett bra tag sedan sist, och jag hoppas att jag slipper hamna där igen. 
 
Nästan all snö har regnat bort. Skittråkigt helt enkelt. Grått och halkigt. Hoppas att det inte blir ett sådant här år när det regnar ända fram till jul. Minns när barnen var riktigt små, då spöregnade det på julafton, och gräsmattorna stack fram. Så vill vi inte ha det. Förra året tror jag inte att det regnade i december överhuvudtaget, utan då fick all snö ligga kvar hela tiden :)
 
Nä, klockan går. Dags att väcka hundarna och ta en promenad. Hoppas du sovit gott inatt och att du skapar en Bra dag!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0