Tårtor och cigarettrök

Inatt har jag drömt om tårtor bland annat. Herregud så många tårtor. Jag bakade massor med olika sorter, och la alla på fel underlägg. Jag drömde även att en gammal klasskompis stod och rökte i mitt kök !! Hon gav ett barn en cigarett, och då kastade jag ut henne   :)    Var får man allt ifrån? .... fniss.
 
Klockan börjar ticka mot 5. Hade ställt väckaren på 5, men klev upp för en halvtimme sedan, då jag inte kunde somna om. Har varit vaken sedan kl 4, och gav upp omsomningsförsöken halv 5. Lika bra att kliva upp och koka kaffe tänkte jag. 
 
Det blir ett core-pass kl 6.45 tillsammans med Hannah. Hon är förkyld, och har varit så ett tag. Nästan lite konstigt att jag klarat mig, då vi delat vattenflaska på träningarna. Nu sa jag nog nåt riktigt dumt, och kommer väl att halka dit bara därför .... fniss. 
 
Idag kan bli dagen då licensen på medicinen kommit till apoteket! Hoppas det. 
 
Nä, nu har jag druckit upp kaffet. Kanske skulle klä mig och väcka hundarna för en promenad. Hinner ju gå lite längre nu när jag är uppe så bra i tid :)
 
Ha en Bra måndag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0