Dassigt

Det var en blåsig, grådassig och halkig timmes promenad med hundarna, men skönt var det lika fullt :)  Vore det inte så fruktansvärt halkigt, skulle jag nog springa en sväng, för då tänker man så himla bra. Nu får jag chansa på att jag tänker lika bra fast jag sitter still i soffan ... fniss
 
Tvättstugan har jag i alla fall ockuperat, men idag är det bara två maskiner, eller rättare sagt En, för den andra körde jag igårkväll, så får jag bara ha minnet i behåll så kommer jag att vara ute ur tvättstugan inom kort :)
 
I övrigt ska jag fippla med en massa papper tänkte jag, samt lägga ner krut på att ringa runt till olika hyresvärdar i stan, få se vad det kan ge. 
 
Ha en bra onsdag hörrudu!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0