Innehållsrika Tisdag :)

Ledig, härlig Tisdag :)
 
Tre koppar kaffe, morgonrunda med hundarna .... så började dagen. Känns tryggt och härligt med rutiner :)   
Sedan lastade jag hundarna och drog in till stan. Jag och Hannah hängde med Pernilla när hon red sin medryttarhäst. Underbart väder ... sol .... blå himmel ....   hästlukt i näsborrarna .... ljuvligt helt enkelt!
 
Efter hästeriet åkte vi till Pernilla, drack kaffe, kollade på en babiljard bilder från Pernilla och Mattias resa till Aruba i December. Waow. Aruba. DIT vill JAG !!!!
 
Mattias kom från jobbet, Robban slöt upp, sen blev det middag. SOM VANLIGT blev det lite småstressigt .... för vi skulle på lägenhetsvisning 18.15. Tiden var egentligen 18, men mäklaren hörde av sig och kollade om vi kunde komma en kvart senare .... det var många som ville kolla. 
 
Lägenheten, supersöt .... superliten men verkligen super-supersöt :)  Kan Mycket väl se mig själv struttande runt i den :) Man behöver inte strutta särskilt långt så har man hunnit ett helt varv :) :) 
 
NU ska jag ta ut hundarna på kvällspink, sen ska jag strutta isäng :)  
 
Åh vilken härlig dag !!!  
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0