Lördag morgon blues

Tänkte skriva och berätta att jag känner mig faktiskt lite smått irriterad. Småsaker förvisso, men sånt där som stter sig lite som ett hårstrå i ögat .... inte stort, men det skaver och irriterar .... det blir till och med lite tårar utav det. Missnöje kan man nog kalla det. Inte så stort att jag ens kan skriva vad det handlar om, men inte heller så litet att jag kan strunta i det. Som sagt .... det skaver en del.
 
I övrigt har dagen börjat precis som dagarna Brukar börja. Vaknade före telefonen sa att det var dags att vakna, klappade om hundarna och klev upp. Raka vägen till köket, på med perkon, pinkpaus, starta datorn, läsa norran och aftonbladet, kolla fejjan, hämta kaffet, läsa några bloggar, läsa mail, hämta mer kaffe, surfa runt på div. forum-sidor om hundar, lägga några kommentarer, läsa inlägg, hämta tredje koppen kaffe, dricka upp den, gå i sovrummet och ta på understället .... här nånstans är hundarna vakna, Sally sjunger upp sig, Molly försöker gå och gömma sig i soffan för hon vill helst vara kvar inomhus .... klä Molly, klä mig själv, ut på en kort runda. In igen, Sally sjunger, ge hundarna mat. Skriva lite på bloggen :)    DÄR är jag nu :) :) 
 
Nu ska jag börja kamma till mig för att sedan åka och jobba. Det är backen som gäller i helgen. 
 
Ha en Bra Lördag!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0