Lördagmorgon

I helgen ska jag inte jobba uppe i backen. Den Westmanska familjen, som vi kallar oss på jobbet, har drabbats av sjukdom .... nu har vi alla haft flunsan, eller, några ligger i den i detta nu, vilket gör att vi är kort om folk. Det var vi förra helgen åxå som ni kanske minns att jag berättade. Nåja, i helgen ska jag i alla fall jobba här nere. Vi har en catering idag till 240 personer, så Jonny ska pyssla med DEN maten hela dagen. Fränt med så stor catering-beställning :) :) 
 
Igår på morgonrundan, var jag ute en timme på skoterleden. Det var lite mjukt, men härligt. Ska ut på skoterleden nu på morgonrundan idag åxå :)
 
Men, först ska jag dricka mina tre koppar kaffe :)
 
Ha en Bra Lördag, och kom ihåg att fylla dagen med nåt värt!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0