Min Onsdag

Min onsdag, så här långt:
 
Vaknade strax efter 9 :) :) :)   Rejäl, härlig, skön sovmorgon med andra ord. Kände med en gång att benen kändes bättre idag, då det faktiskt gick att komma ur sängen relativt snabbt :) Efter "morgonkaffet" och en kort rastning av hundarna, tog jag Kelly på en solopromenad på skoterleden. Det är nåt speciellt att ta ut hundarna var för sig faktiskt. Jag är helt säker på att Kelly var superlycklig över att vi gick själva, bara jag och hon 
 
Efter vår 45 minuters promenad, tog jag Paddy på sparktur. Å herregud ... han drar aldrig så lite som när man tar på honom dragselen och ger kommandot: framåt. Paddy ..... lille vän. Direkt jag stannade av så hoppade han upp på sparken, fick ner honom men han hoppade upp igen och satte sig på sitsen. Han fick åka en liten bit :)
 
 
Efter Paddys runda, tog jag ut Sally på solopromenad. Flexikoppel och skoterled. Å gud va hon var glad :)
Molly .... söta lilla Molly .... hon vill ju inte så gärna vara ute när det är såhär pass kallt .... så hon fick gå ner på gården, göra sina behov, leta lite godis i snön .... sen fick hon springa in igen :)
 
Jag har städat, tvättat, myst med hundarna. Tänt värmeljus och haft en mysig kväll såhär långt :)  Tänkte fortsätta med det en stund till, sedan gå isäng. Hoppas Du haft en bra dag du åxå!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0