Och det var morgon Igen.

Fredag morgon. Sovit bra och drömt helknäppa drömmar, hahahahahaha, skulle något vara så sjukt i verkligheten, då vet jag inte riktigt :) 
 
Står vid datorn och väntar på perkon. Efter mina tre koppar är det dags att gå ut med hundarna, sen kamma till mig och gå på jobbet. Fredag är en dag på jobbet då man INTE kan förutspå hur det ska bli. Eller rättare sagt så finns det bara två tänkbara alternativ - endera blir det hur mycket folk som helst, eller så blir det i princip ingenting. Oftast är det hur mycket som helst, men vi har stått som frågetecken vissa fredagar och undrat var alla är. Vi får se hur den här fredagen blir :)
 
Grannen, Börje, var in på jobbet igår, drack en kopp kaffe och surrade. Han berättade att någon varit i hans garage .... samt att fläkten, typ kupévärmaren han haft utanför sin lägenhetsdörr, var borta. Förlåt Börje .... den fläkten ligger i min bil :)  Han skrattade när jag skamset erkände att jag lånat den utan att be om lov ... jag skulle bara ....
 
Kaffet är klart, smakade Gott. Hundarna sover ännu .... när de räknat in att jag fyller koppen för tredje gången, börjar det röras i tassarna och svansarna, för då VET de att det strax är dags att gå ut. När jag börjar röra mig mot hallen för att klä mig, DÅ drar Sally igång sin morgonserenad. Hon ylar :)  Sen när vi kommer in efter promenaden, så ylar hon igen för att hon väntar på mat. Molly steppar med alla fyra och skäller, för hon väntar på mat. Hon är så söt där hon står och steppar .... och blir så gullig i munnen med sitt underbett, där hon småskäller .... fniss.  Paddy och Kelly tar det mer coolt. 
 
Nu är det dags att rotera. Ha en alldeles särskilt bra dag :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0