Slott och Koja

Lördag kväll. Mycket folk på jobbet idag, men det flöt på bara fint tycker jag. Svårt att se att någon har något att klaga på i alla fall :)
 
Fick loss innerdörren åxå, äntligen. Brorsan kom förbi och hjälpte mig med att försöka få dit det nya handtaget. Det visade sig att det inte passade !!! Förbannat åxå!!
 
Äh, duscha, äta god mat, dricka ett glas rött .... DET blev kvällens melodi. NU blir det att ta ut hundarna, sen krypa isäng. DET ska bli oerhört skönt, för nu är jag trött. I morgon söndag är det jobb igen i vanlig ordning. Backen, i vanlig ordning. HOppas det ska gå bra, och att gästerna ska bli nöjda :)
 
NU är det gonatt i mitt slott, nu ska vi Koja.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0