Tre år

Oj va trött jag är. Det tar på att fira :)   Tre år med Kelly idag !!
 
Det tar på krafterna att jobba såpass mycket som jag gjort i helgen, men nu är jag ledig i tre dagar så jag hinner återhämta mig gissar jag. Efter dagens arbete blev det att lufta hundarna och sedan dra iväg på träningen där jag ikväll höll ett tabata-pass. Har inte ens orkat duscha än ..... ska göra det innan jag kryper isäng dock, för jag bytte rent i sängen igårkväll :)
 
Livet .... herregud så fantastiskt det ändå är. Visst, en del dagar är det väl sådär måttligt skoj, inte ens ett endaste dugg roligt .... men .... Fantastiskt är det lika fullt. Tänk så mycket roligt innehåll man kan fylla sina dagar med .... sånt där som man verkligen trivs med, och fyller en med glädje. Det behöver inte alls vara märkvärdiga saker ... utan bara lite sådär apropå :)  
 
Äh, nu tar jag ut hundarna, går och duschar ... kryper sedan isäng. En bra dag är slut. En bra dag väntar. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0