Undrar bara i mitt stilla sinne - Varför?

Lördag morgon. Varit ute och luftat hundarna FÖRE kaffet. Anledningen till detta rutin-bortfall, var att jag var tvungen ner och sätta i motorvärmaren, så då fick vovvarna hänga med. Nu är de luftade och jag står vid datorn och dricker kaffe. 
 
Oj vad jag tränat LITE med hundarna senaste tiden. Nästan ingenting alls faktiskt. Men ... så kan det vara ibland :) Skoterledspromenaderna får desto mer utrymme, och det känns viktigast i nuläget. 
 
Idag är det jobb i backen som gäller. Torde bli mycket folk som vanligt gissar jag. 
 
Det här jag undrar i mitt stilla sinne- varför ... är VARFÖR i hela helskotta ska det vara så komplicerat att få loss dörrsidan på bildörren, så att man kan byta dörrhandtag??? 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0