1 burk makrill och tre glas rött

å herregud, inlägget jag skrev igår kväll var verkligen både rörigt och fullständigt vansinnigt ... fniss ... där jobbade inte hjärnan och fingrarna tillsammans för fem öre, men så blir det kanske när man ätit en burk makrill och druckit tre glas rött till middag, fniss  Jag tänkte först bara gå in och redigera, för jag hade inte fått med någonting alls i slutet av det jag egentligen ville ha fram, utan slutade helt plötsligt skriva efter halva inlägget ungefär, då var det som att jag fick för svårt för att tänka, så istället för att inte publicera, så skrev jag aldrig klart ... men publicerade ändå, hahahahahahahaha .... så det enda raka var att ta bort det, för det var verkligen märklig och helt omöjligt att få rätsida på hur jag tänkte.
 
Perkon puttrar, hundarna ligger ihoprullade som kanelbullar, efter mina tre koppar kaffe blir det promenad, sedan ladda för jobb. Idag ska jag vara i backen.
 
Ha en bra dag allihop, och som vanligt, fyll den med nåt värt.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0