Aj Aj Aj

Jädrar vad jag har sovit inatt ändå. Somnade direkt jag la mig, vaknade 9.15. Har varit vaken ett par gånger under natten för att snyta mig, försöka svälja några klunkar vatten, samt ta nässpray. Halsen är inte att leka med, men det ska ni veta, är inte bihålorna heller! Känns nästan som om man skulle fått en ansiktsfraktur, precis under höger öga ...   Ska hämta täcke och kudde och kura i soffan idag åxå. Funderar faktiskt på att ta en varm dusch åxå ...
 
Hundarnas morgonrunda blev ett rejs nedanför Per Burman, nu ligger de och tuggar på köttiga nötnackar ... fniss ... jag fick ju hem frysvarorna, köttiga ben och kycklingvingar igår. 
 
Jag ska studera handboken till min nya kamera lite mer ingående åxå, samt plugga på fotoskolan på nätet. Så småningom ska det väl börja dyka upp lite foton tagna med min nya fina kamera :)  Men så länge jag inte har en aning om vad jag gör när jag fotar, så lägger jag inte upp några resultat ... fniss
 
Nä hörrni, nu ska jag kurera mig.
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0