Arla Morgonstund

I morse ringde väckaren 06.15 Det kändes tidigt att kliva upp, men jag klev upp med Hannah för att hålla henne sällskap innan hon skulle iväg till jobbet. Druckit kaffe och luftat hundarna på gården, ska strax ta en liten promenad med dem innan det är dags för MIG att dra iväg på jobbet. Idag är det ju backen som gäller, och eftersom både Rolle och Jonny är sjuka, så är jag ensam i köket idag. Kan nog bli full rulle, men det är ju kul när det är mycket folk och mycket att göra :) Vet hur sliten jag är när jag kommer hem i afton däremot .... 
 
Någon kväll till veckan måste jag försöka ta mig till Bureå och träna hund ... ifall någon annan ska vara där åxå. Min tanke är att ta med Sally och jobba med saker hon redan kan, fast med andra hundar närvarande. 
 
Nä, nu ska jag gå ut en sväng, sedan är det dags att kamma till håret och dra på jobbarkläderna. Ha en bra Lördag !  och du .... fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0