Lördag, snart är det dags!

Jahapp, då var det lördag morgon. Står vid datorn och dricker mitt morgonkaffe. Mår väl ändå helt ok, även om halsen kunde varit bättre. Idag finns knappast tid att tycka synd om mig själv dock, då det lär vara full huggning på jobbet. Jobbar  ju i backen idag, och det är slalomtävlingar. 
 
Tänkte på det här med att mista,någon eller något. Att något man verkligen vill ha kvar, bara försvinner framför ögonen på en. Den där fruktansvärda känslan av att ..... ha mistat. Känslan av att måsta fortsätta .... utan. Känslan mildras med tiden, men saknaden går nog aldrig över. Tomrummet blir lixom kvar. 
 
Jag beställde nya vinterstövlar btw, och de har kommit. Supersnygga :)  Det har dock uppstått ett litet problem, då de är fodrade med vitt mysigt ulligt foder .... som Paddy och Sally gärna vill vara och tugga lite i . Måste nog skaffa större hatthylla, så jag kan kasta upp dem där .... fniss
 
Nä, nu ska jag dra i mig det sista kaffet, sedan gå ut med hundarna innan det är dags. Ha en Bra Lördag allihop!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0