Måndag morgon blues

Då var det måndag. Halsen gör förjävla ont och bihålorna är smockfulla. Ska slå doktorn en pling faktiskt, för så här orkar jag inte ha det så speciellt länge till. Igårkväll somnade jag kring 22, vaknade kring 02.  Har legat vaken och fipplat på facebook, skrivit med någon annan som inte kunde sova, så på det hela taget blev det en natt som inte var så helvetiskt lång ändå. 
 
Ska jag ta nåt som ändå känns positivt, så är det att jag har smak. Kaffet smakar gott!  Ni som känner mig, VET hur grinig jag blir om jag tappar smaken .... fniss .... så vi är alla nöjda med att så inte är fallet, inte idag i alla fall. 
 
Igår startade ju cirkelträningen igen, tack och lov att jag har Hanna V som tar över när jag inte kan. Tack Hanna!
 
Strax ut med hundarna en kort sväng ..... längtar tills jag blir frisk igen, så det kan få bli de här långa härliga promenaderna på skoterleden, sparkturerna med min härliga draghund ... fniss .....
 
 
Men, tills vidare får vi slappa i soffan och vila mig i form. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0