Sköna Underbara Dag!

Efter den något tidiga morgonen, med Sally spyandes ... så sov jag till kring 7. Tog det rekordlugnt, låg kvar i sängen till nästan 8... kokade  kaffe som jag avnjöt i lugn och ro. Morgonpromenaden blev en timme på skoterleden 
 
Efter promenaden vidtog projekt Städ och Tvätt ! Tvätta hundbäddar, hundfällar, hundfiltar, samt sängkläder, sofföverdrag samt lite kläder  som Sally lyckades spy ner i morse. Kl 12 Tog jag ut Kelly och Molly på en långpromenad på skoterleden runt Trollberget. Gud vad jag älskar den rundan .... det är så sagolikt vackert!
 
2.5 timmar tar det att gå runt, så när jag kom hem luftade jag Paddy och Sally ute på gården, gick ner i tvättstugan, åt lunch, sen har jag softat. Kommer nog att fortsätta på den inslagna banan med softande ... känns lagom på nåt sätt :)  
 
Jo just det, jag ska nita den idioten som flyttat min supersöta, supervassa lilla yxa från mitt källarförråd !!!! 
 
Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0