Söndag, sista dagen på arbetsveckan.

Då var det söndag morgon igen. Dagarna går så snabbt, så man måste ligga i lite om man ska hinna fylla dem med värda grejer innan de tar slut. En del dagar vet jag knappt vad jag fyllde dem med, men jag vet att jag har skrattat mycket, varje dag. DET är värt en hel del :) :)
 
6 dagar in på det nya året. Det gamla året slutade så positivt, det var ren och skär glädje alltihop. Det här nya året har börjat med yrsel och lite småjobbigt med sömnen, men det kanske är positivt, då kan det bara bli bättre.  Inatt har jag åtminstone sovit bra, ja det gjorde jag natten mot igår åxå. Jag la mig tidigt igårkväll, då jag var rysligt trött. Vaknade kl 23, men behövde inte ligga vaken speciellt länge innan jag somnade om. Vaknade halv 7, en halvtimme innan väckaren startade, då var jag pigg :)
 
Igår jobbade jag ju i backen, och det var inte så mycket jobb i köket. Jocke hade ordnat så vi hade Dagens Lunch, vilket många tog, så grillen hade en lugn dag. Hoppas på något liknande idag.
 
Igår tränade jag med Kelly ett tag, och hon är ju ALLTID  träningssugen. Tränar att hon ska hoppa upp på min rygg bland annat.  De andra hundarna fick sig några uppgifter åxå. Molly ... .lilla söta Molly .... den svåraste uppgift jag skulle kunna ge henne i träningsväg, det vore nog att stå stilla med tassarna på golvet. DET har hon OERHÖRT svårt för. Hon steppar, både med fram- och baktassarna, lilla gumman.
 
Tre koppar kaffe, promenad, sen iväg till jobbet. Ha en Skön Söndag allihop!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0