Tidig tisdag

Klockan är 5 och jag har torkat spya en timme. Vaknade av att det stank skit, så jag trodde nån av hundarna skitit i sovrummet. Det visade sig att Sally spytt i biabädden, och anledningen till att det luktade skit var för att hon spydde skit! Hon hade alltså ätit skit igårkväll .... Å fy fan va det stank!

Hann bara spola ur bädden och kasta fällen i tvätten så spydde hon ner den andra bädden, sen en rejäl pöl vid sänggaveln, sådär så det letade sig under sängen en bit. Fick lyfta sängen för att torka bort allt. Nästa stinkande sörja hamnade på rumsgolvet. Hon hade tänkt lägga det i soffan men jag hann dit och styra upp det.

Har suttit med henne i soffan och strykit henne på pannan en stund tills hon somnade. Nu tror jag hon fått ur sig allt. Nu skulle jag vilja somna om :)

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0