Vad är det som gör?

Fredag morgon. Står vid datorn och dricker första koppen kaffe. Funderar kring vad det är som gör att olika människor lockar fram olika sidor hos varandra. En del människor (ett fåtal tack och lov) blir jag irriterad bara av att se, eller ibland bara höra talas om. En del människor fyller en med gläde bara genom att finnas till, och en del lockar fram saker hos en själv som man inte ens visste fanns. Fränt va?!  Då inser man åxå att JAG lockar fram det hos andra, dvs en del blir irriterade bara av att se mig, en del blir faktiskt glada och vissa kanske till och med överlyckliga :) :) :) :) 
 
25:e Januari. Herregud .... En månad går så himla fort!  Vet du, när jag städade häromdagen hade jag öppet rumsfönstret för att vädra, då hörde jag småfåglarna :)  Alltså, hur härligt är det inte att höra lite fågelsång mitt i alltihop. Dessutom sjöng de rätt så högt, för jag hörde dem och ändå har min nya hörapparat inte kommit än :)
 
Här blev det Paus .....
 
Sådärja, druckit mina tre koppar, varit ute med hundarna, kammat till mig. Nu är det dags att gå till jobbet :)
Ha en bra dag Hörru! :)
 
Gomorron 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0