Abrupt slut på vakenheten

Ja, det var vad som hände igårkväll. Gick ut med hundarna, bäddade rent i sängen, duschade ..... la mig för att kolla lite på tv innan jag somnade. Min vakenhet måste ha fått ett väldigt abrupt slut, för jag vaknade kring 2 och hade glasögonen på mig fortfarande. Nåja, det var bara att ta av dem, stänga tvn och somna om. Kl 4 behövde Paddy ut och pinka och sen var det lite svårare att somna om. Nåja, till slut gjorde jag det ändå, och sov till 8.15, så även om nattsömnen blev något hackig, så känner jag mig utvilad :)  Dessutom får man nåt att skylla på,  jag menar, jag hinner ju aldrig få någon skönhetssömn :) :) 
 
Planen för dagen är promenader och träning med hundarna var för sig härute på gården.  Ska även bada Molly i medicinskt schampo, då hon börjat slicka sig ganska mycket på tassarna igen. Hoppas vid gudarna att inte allergin kommer tillbaka och ställer till det.
 
Molly min lilla clown :)
 
I afton åker lille Milo hem till sig igen. Hannah och Robban har varit på semestertripp till Ö-vik, så Milo har campat här hos oss :)
 
Nu är kaffet uppdrucket, Nu kör vi :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0