Arbetslös :) :)

Igårkväll när jag gick isäng, fortsatte jag se det tvprogram jag påbörjat. Det blev rätt sent, och hips vips vaknade jag kl 5, tvn var fortfarande på, och jag hade glasögonen på mig :)  Hade helt sonika somnat ifrån alltihop :)
 
Idag ska jag in på Arbetsförmedlingen och anmäla mig arbetssökande. Min handläggare från Af ringde nu på morgonen och ville höra så att jag kom ihåg att jag ska komma in. Jajjamänsan, det gör jag :)
 
- Men hade du inte ett nytt jobb på gång, kanske någon undrar. 
- Japp, men inte förrän om två veckor, och DÅ kommer jag att få världensisärklassutanomsvep bästa chefer :)
 
Det småduggregnar lite idag, och ska kanske vara såhär idag och i morgon. 
 
Nä, kaffet är uppdrucket, nu ska jag kamma till mig och dra iväg på Af
 
Ha en Härlig Måndag :)
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0