Fredag 5/7

Redan 5 dagar in i Juli. Jo, det ÄR så att tiden går fort när man har roligt :)  
 
Jag har blivit helt hopplös. Jag erkänner det utan omsvep. Nu har det hänt såpass många gånger att man kan kalla det en ny (o)vana.   Jag somnar ifrån tvn på kvällarna. Igårkväll somnade jag inte bara ifrån tvn, utan även telefonen. Jag låg och spelade wordfeud, och Pang så somnade jag tydligen :)   Molly låg på telefonen i morse och har säkert legat på den hela natten, för hon rör sig inte mycket när hon väl har lagt sig :)
 
Idag ska jag åka in till stan och återlämna Milo, sen ska jag handla lite grejer som jag behöver till pajerna jag ska göra. Det är släktträff i morgon och jag tänkte göra några goda pajer att ha  med. 
 
Nä, nu ska jag starta upp dagen på allvar!
 
Gomorron
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns värre situationer att somna ifrån.. Tro mig.. Hehe

2013-07-05 @ 11:19:51
URL: http://www.jennuslife.blogg.se
Postat av: Maria

fniss

2013-07-05 @ 19:04:53
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0