Sköna söndag

Åtminstone Varma söndag :)
 
Jädrar så varmt det har varit idag! Ett par grader För varmt för min smak. Efter morgonrundan, tränade jag hundarna var för sig nere på gården, och impade lite på gubbarna som satt härute och ljög för varandra :)  Efter det, blev det en tur i tvättstugan, en sväng på affärn, en dans med dammsugaren och en god lunch på balkongen. 
 
Efter lunch tog vi en långsam promenad i värmen innan det var dags att slira iväg till tvättstugan igen. Eftermiddagen har varit lugn. Ett tag blev det mörkt på himlen, och det regnade säkert i tre minuter .... sen sprack det upp igen. Temperaturen hann dock gå ner någon grad, det tackade jag för. 
 
Har nyss kommit hem från kvällspromenaden, nu en snabb dusch innan jag kryper ner i nymanglade sängkläder :)
 
 
Gokväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0