1 Juni

Det här datumet förra året var det betydligt kyligare, likaså för två år sedan. Kyligt är det sista man kan säga att det är Nu. Inatt har det regnat upptäckte jag när vi gick ut på morgonrundan, men regnmolnen hade redan hunnit dra iväg och solen var framme igen. Underbar luft!
 
Skulle så gärna vilja gå en lite längre sväng med hundarna idag, hoppas det inte blir ALLTFÖR varmt. Väntar man tills ikväll så torde man bli uppäten av  mygg, för jag gissar att det fötts typ en babiljard mygg nu på morgonen. 
 
Det är helt vindstilla .... fåglar som kvittrar .... skatjäveln har tystnat, månne den kände sig ensam och ovälkommen och drog någon annanstans :)  
 
Nä, nu har jag druckit mitt morgonkaffe, nu ska jag gå ner till tvättstugan och se om det finns någon tid. Sedan får vi se hur dagen ska spenderas.  :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0