Äntligen regn !

Äntligen regnar det! Ska det överhuvudtaget bli nåt grönt och blomster senare i sommar, så behövs det verkligen regn, annars lär allt torka bort. Ett lätt regn föll under morgonrundan, och precis när vi kom hem på gården igen, så ändrades det till ganska rejält regnande. Jag är glad att vi gick när vi gick, om vi säger så. Två av hundarna, Molly och Milo, vill ju helst inte vistas ute i regnväder, och de gick betydligt snabbare på hemvägen :)
 
Idag ska jag passa på att borra lite mer i väggarna, när det lix inte är utomhusväder. Jag ska sätta upp den andra kroken inne på toan, och sätta upp klockan på väggen där jag påbörjat det projektet. Tar väl bild som vanligt och visar när det är klart :)
 
Ser fram emot mitt nya jobb :)    Ica Maxi ringde häromdagen och skulle erbjuda mig jobbet jag sökt där, men nu har jag ju redan fått ett annat, så jag tackade nej :)   Synd för oss, sa hon, men ville att jag ska höra av mig framöver ifall jag behöver nytt jobb. Tack för det :)
 
Nä, om jag skulle greppa borrmaskinen och väcka de grannar som fortfarande sover :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0